Oykutoskuzey Kızlar 15+4 günlük hamileyim. Fakat 2-3 gündür adet olcakmisim gibi agriim oluyor normalmi acaba. Tecrübeli annislerimiz yardım edebilirmi sizinde böyle ağrınız olmusmuydu?
NisaMomy Oykutoskuzey benimde 15+5 canım bende iki gündür yürüyüş yaptım biraz adet ağrısı gibi ağrıyo ama dinlenince geçiyo benim. Daha öncede oluyodu dr sordugumda normal demişti.
Damla123- Oykutoskuzey canım benim hiç ağrı sızı yoktu hatta burada okuyordum işte ağrım var falan doktora gittim Allah’ın nimeti dedi. Olmasın dedi sıkıntı değil dedi. Düşük riskim var diye devamlı yatıyordum sonra bugün ilk defa dışarı çıktım. Baya belim ağrıdı zor yürüdüm hala bile var kasıklar da hafif. Hareketten kaynaklı olabilir
_kubranurr_ Oykutoskuzey benımde oluyordy ve olmasının sebebı vucut sureklı adet goruyor ya hamıle kalmadan once hamıle kaldıktan sonra olmuyorsun oda adet mıs gbı agrı yapıyor bnu bana bırı demıstı
Oykutoskuzey NisaMomy ben kendimi çok yoruyorum bı tanede küçük kuzim var oda ilgi beklio bazen çok yoruluyorum ondan galiba bide cnm. Dr normal dedigse rahatladım biraz da olsa cnmm
Aysegulyeter Oykutoskuzey cnm bende 15+2 yim cok fazla agrim yok ama normal demisti doktor agrilarin olmasi. Bide adet zamanin gelincede agri olurmus oyle duymustum. Korkma sknti olmuyor. Dinlenmene bak. Bende agri olmuyo bazen kendimi hamile gibi bile hissetmiyorum😊