Rmyssucu Merhaba kızlar Normalde özele gidiyordum ama fiyatlara zam geldi 24 haftalık hamileyim Çiğli yi de çok ovuyorlar var mı bildiğiniz iyi bı doktor falan odalar nasıl sezeryanla doğumda fotoğraf çekimi falan yaptirabiliyor muyuz var mı bilgisi olan🥰