Çok bunaldigim zaman bulantidan kendimi dışarı atıyorum. O da iyi geliyor. Ben maden suyunu 2 sise içiyorum. Gerçekten çok can sıkıcı bu mide problemi. Ama bebeğimi düşünüyorum hep. Allahım bu çektiğimiz sıkıntıları inslalah sağlıklı sıhhatli bebeklerle ödüllendirir. Gerçekten anne olmak çok zor. Annemi çok iyi anliyorum. Bi de artık mide bulantisonsan , yanmasindan ağlıyorum. Aşırı duygusallastim