nergizbaran19 Sabahtan beri çok kötüyüm midem çok bulanıyor ve hiç bir şey yiyemiyprum bundan dolayı yataktan dahi kalkamıyorum bir kaç kes kustum hastaneye gitsem serum filan verirlermi iyi gelir mi
Esra85 nergizbaran19 verirler ve cok rahatlarsin . Ben gittigimde demistim keşke daha once gelseymisim.
MNursel nergizbaran19 kuzum zaten direk serum takarlar. Ilk başlarda bende öyleydim. Serumla yemek yiyordum . Doktoruna şöyle dr prilam yazsın bu hap sadece gebelere özel bir hap. Şuan içmesem bile hala istifar ediyorum. 40 inci haftama giriyorum doğumu bekliyoruz. Bu haftaya kadar kullandım.
nergizbaran19 Esra85 gidiyim o zaman benim ilaca Alerjim var ilaçta kullanamıyorum öldüm sabahtan beri
Znrkrgl Serum verirler ve iyi gelir sizi rahatlatır .Ben de 4.5 ay hep serumlarla ayakta durdum malesef
nergizbaran19 MNursel ama ben hap içemiyorum folic asit için küçüklümden beri alarjim var 8+4 üm şuan gidicem hazırlanıyorum gidince ne diyim acildeki doktora benim ilk gebeliğim yaşımda 19 biraz utangaç bir insanım
MNursel nergizbaran19 kuzum bende hap içemiyordum . Direk istifar etme durumuna geliyorum . Ama o şekilde istifar etmektense 1 2 saniyelik kötü olayım diye düşünüp içmeye başladım. Inan o hap çok rahatlatıyor insanı. Küçük bir hap zaten.