Benimde bu haftalarımda ağrıyordu kızlar değerlerim normaldi ama sizinde değerleriniz normalse yapacak bir şey yok eczaneden bilek ayak için sargı alabilirsiniz biraz yüksekte tutun uzanınca. Onun dışında doktor ne krem veriyor ne bir şey zaten hiç bir şey sürme demişti bana geçiyor ama sonra kendiliğinden