Merhaba arkadaşlar bu gun kontrolum vardı 38+0 gunluk gebeyım doktor gayet iyi dogum kanalına gırmıs bide çatı muanesi yapalım dedi yaptım ebe çatım dar dogum zor olur dedı doktorda 3 ocaga kadar beklelım gelmese kontrole gel dedi bu durumla karşılaşan oldumu normal doqum yaptımı ha bu arda çatalı o kadar abarttılar ki ben asla ine vurmayan biriyim aglayarak girdim o kadar korkuyorum ama hiç bişey yokmus hıc acımadı 🤰