Elizeceannesi Daha iyi ya da kötü diyemem ama ben genel oldum.Yine olsa yine genel olurum😊 Ağrı vs olayım hiç olmadı uyanınca zaten uyuşuk oluyo ve ağrı kesicilerin etkisi de var.İlk kalkışa kadar gayet normaldim.sadece ilk kalkış ağrılı, e o da normal tabi..Genelden sonra ayılmam da çok kısa sürdü.Kuzenim epidural oldu bel ağrıları oluyormuş mesela arada 14ay geçmesine rağmen.. Bence artıları eksileri doktorunuzla görüşün.Mesela ben asla duramazdım belden aşağı orada bir şeyler yaptıklarını bile bile😄korkardım vsvs birsürü sebep.Genel tavsiye etti doktorum ben de genel istiyordum çok da memnunum iyi ki genel olmuşum.