Benimde yavas yavas catlaklarım olusmaya baslamıstı netten biraz arastırma yaptım “ Lierac gel “ kullanan bayanların memnun oldugunu gordum ve kullanıyorum . Kırmızı catlakların sönmeye basladıgını gordum . 1 haftadir kullaniyorum tekrardan catlak olusmadı ve olusanların sondugunu fark ettim