Angello Burnumda genis eti nedeniyle hafif hiriltim vardi smdiye kadar geceler 2-4gundur uyuyomiyorum siddetli horlamaya basladim ve tikaniyorum kalkiyorum surekli ne yapacagimi sasrdim basina gelen varsa yazsin lutfen kendimden utaniyorum 18+4haftalik hamileym
Sumeyradem_06 Angello benimde et var burnumda ameliyat olmam gerekiyordu tabi ben korktugum için istemedm hamile kalmadan önce öyle horladıgım olmadı ama bu aralar hatta her akşam bendede var hamileliktenmi bilmiyorum yastıgımı yükselterek yatıyorum bi nebze fayda ediyor ama inannın bende bıktım
Seda_123 Angello Benimde kemik var burnumda aslında hamilelikten önce böyle horlamıyordum sadece yorulduğum zamanlar hafif horladığım zamanlar oluyordu ama hamilelikte her gün ve aşırı sesli horluyormuşum eşim bazen uyanıyor geceleri o derece rahatsız oluyor 35+2 haftalığım ben insallah doğumdan sonra geçer
Lilensa Angello malesef bende hamile kaldığımdan beri horluyorum elimde değil eşime karşı çok mahçubum bazen şikayet ediyor uyuyamıyorum diyor üzülüyorum ama yapacak bişey yok burnumda et falanda yok ağızdan nefes alıyorum burnumdan alamıyorum bilmiyorum niye neyseki 2 hafta kaldı doğuma doğurunca geçer insallah çünkü önceden yoktu.
Yldzzyldzz Ayy ben de bu konuda post açmayı düşünüyodm burdan sorayım. Benm bildğim kadarıyla burnumla ilgili bi sıkıntım yoktu önceden hiç horlamazdım da ama hamileliğimn son aylarında sürekli ve şiddetli horlamaya başlamışım eşim diyor. Hamilelikte normal mi acaba doğmdan sonra geçer mi 😔 39+2 yiz
Angello Yldzzyldzz herkes normal oldugunu gececegini soyluyo benim genizeti de var burnumda onunda etkisi var biraz
SedaveSusam Yldzzyldzz hamilelikte normal canım nasıl nefes almaktan zorlanıyoruz onun gibi son aylarda oluyomuş
Ozlem35 Hamilelikte normalmiş kızlar bende doktoruma sordum ve çoğu hamileler de görülen bir olay dedi.... Hayatta horlamam hatta eşim ne güzel bebek gibi uyuyorsun derdi,şimdi de sanki boğazdan gemi geçiyor diyor 😂😂😂🤭 39+4 oldum inş geçer doğumdan sonra...
Angello Ozlem35 ay cok utaniyorum bazen kendi horlamamdan korkuyorum uyaniyorm son3-4gun fena yani ne yapsam bilemedim burun bantlari da pek ise yaramiyo gibi 😱😞
EbSa Ben ne horlar nede horlama ya katlanabilirdim şuan arada kendi sesime uyanıyorum 🤦🏻♀️ İnşaallah doğumdan sonra geçer 😅
Fdm Hamlelikten önce çok yorulunca horluyormuşum. Eşm öyle diyordu şimdi bildiğiniz kükrüyormuşum 😂 ilerde böyle horlarsan bebek senle yatamaz diyor 😂
Esra1648 Hamilelikte uyku apnesi oluyormuş. Eşim doktoruma sormuştu.horlama dışında nefesimde gittiği için endişelenmişti. Geceleri baya zorluyor. Kendi sesimden bende uyanıyorum. Bazen uyandığımda eşim ile göz göze geliyoruz horlama sesimden uyuyamamış. Traktörü nereye park ettin diyor 😂😂
Angello Esra1648 esimde farkindaym uyuyamiyo ama bisi de diyemiyo alincam diye ben kalkiyorum yanindan rahatsz olmasin daha cok diye kotu oluyo ya ne yapacagimi bilemedim bi cozum yoluda yok galiba bunun