İlk gebeligim rahim ağzım ilk ölçümde 4 cm çıktı ayrintilida mesane doluyken 27 mm çıktı ama doktorlar yetmezlik yok dedi buna rağmen ben sürekli yatıyorum bugün dışarı çıktım sadece biraz yürüdüm bir sıkıntım yok akıntı ağrı kanama falan yok acaba rahim ağzı kısa olup serklaj olanlar rahim ağzının kısa olduğu nasıl farkedildi ve belirtiler neydi lütfen bilgilendirir misiniz çok korkuyorum bebeğimi kaybetmekten eşim uzman çavuş ocakta gelecek o zaman 24 haftalık oluyoruz ben kıyafetlerini falan alacaktım çıkıp sizce çıkmayıp beklesem mi ama doktorlar bir riskin var falan demedi ihmal edilir mi sizce? Doktor aile dostu ve de özele gidiyorum ihmal edilirse başına iş almazlar mi?