Hayriye06 Merhaba bebeğin eşi 5 cm uzaklıkta demişlerdi 24 haftalık hamileyim ve sürekli kahverengi lekeler geliyor hala aşagıda galiba yukarı çıkmadığını düşünüyorum çünkü kaşıklarımda sürekli bi baskı hissediyorum yaşayan var mı ?
Hkmt Hayriye06 15 haftalığım eşi asağıda dendi kanamayla öğrendim zaten 32.haftaya kadar cıkabiliyormuş dikkat etmek gerekiyor ama bir kızım var ev bide malum biraz zor ama senin böyle şeylerin yoksa bol bol dinlenmeye calıs ağır iş ve iliski kesinlikle yasak denildi
hemsireanaa Hkmt bende 14. Haftamdayım banada aşağıda dedi doktorum hemde tamamıyla kaptmış dedi 11.haftada falan ama sonradan çıktı yukarı
Hkmt Hayriye06 kanama dedigim koyu kahverengiydi ama biraz fazlaydi daha sonra zaten dikkat ettim 2 hafta yatmaya calistim o kanama alanı bitti zamanla kahve lekeler gelerek insallah yukari cikar yoksa bebek buyudukce kanama riskleri daha cok diye biliyorum ve korkuyorum hepimizin cikar insallah 🤲