Deletedmom0096 ne güzel söylediniz 💕peygamber efendimiz oğlu ibrahimi kaybettiğinde "Göz ağlar, kalp üzülür; biz yüce Rabbimizin razı olacağı sözden başkasını söylemeyiz.
Vallahi ey İbrahim, biz Senden ayrılmakla çok üzgünüz." buyurdu. Sonra da karşısındaki dağa: "Ey dağ! Eğer Bendeki üzüntü sende olsaydı muhakkak yıkılıp gitmiştin! Fakat biz, Allah'ın bize emrettiğini söyleriz: (Biz Allah'ın kullarıyız ve biz O'na dönücüleriz) " demiş..ben yasımı tutarken hep buna sığındım asla neden demedim dedirmesin rabbim..Bende anneyim elbet cennet kuşumun annesi..ama rabbim dünyada da evlat kokusundan mahrum etmesin kimseyi