Kayraruzgar selinnb benim kaşım yoktu acı badem yağı süre süre çıkardım tüylenme yapabilir bence başka bişey kullanın
Bernw selinnb eğer catlicaksa ne yaparsanız yapın catliyorsunuz zaten ben ne kremler yağlar kullanıp harita gibi catlayanlar duydum.Suan 31haftaligim çatlağım yok olmazsa inşallah ilk gebeligimdede olmadı
Sweetblonde88 selinnb dogal ürünlerin çok işe yaramadığı anlık nemlendirme ile sizi rahatlattığı hatta tüylenme vs yaptıgı bir gercek. Profesyonel ürünler kullanılmalı. Yinede catlarsa o zaman elimden geleni yaptım dersiniz.
Bsecill Aise_35 vazelin petrol türevinden üretiliyor pek sağlıklı değil içerk olarak hindistan cevizi yağı yada zeytinyağı kullanın dilerseniz
Aise_35 Bsecill bende başka bi hamilelikle ilgili sayfa da okudum uygulamadım açıkcası o yazıyı bulursam atabilirsem atayım sayfaya bakın sizde
Bsecill Aise_35 vazelin çok yoğun nemlendirici özelliği olduğu için çok öneriliyor gerçekten, bi dönem bende kaşıma kirpiğime bile uyguluyordum sonradan öğrenince hiç kullanmadım
Aise_35 Bsecill hatta vazelini parmak uçlarında ısıtıp incelterek göz altına uyguladıklarını bile duydum morluklar ve kırısıklıgı alıyormuş
Bsecill Aise_35 doğrudur ya herşeyde kullanıyolar hatta dudak balmı olarak bile bide onu yutuyoruz 🙀aman uzak olsun pis içerkli şeyler