Polat2706 Canım 15 dakikalık bir işlem , genel anestezi altında yapılıyor yani en azından benimki öyle oldu. ☺️ Ben dikisten sonra ağrı kanama vs yaşamadım ama yaşayan kişiler olmuş, doktorun bununla alakalı daha net bilgiler verir. Ameliyat sonrası sürekli yattım , doktor kontrolü dışında dışarıya çıkmadım. Sağ olsun ailem yardımcı oldu bu konuda , yemek vs hiçbir şey yapmadım. 15 hafta yattım yani ☺️ Allah yardımcın olsun seninde , zorlu bir süreç ☺️