tugba_huma08 bende 35 +5de dogum yaptim benimki 2800 dogdu sislik inince 2600 kaldi 1 hafta kuvezde kaldi kaninda enfeksiyon vardi suan cikti cok sukur cikarken dogdugundan daha toparlanmis sekilde cikti biliyorum cok zor bende hep aglayarak gittim geldim 1hafta sut sagdim verdim dikislerim toparlanmamisti bile ama eve geldiginde cok sukur diyip o anlari silmeye basliyorsun Rabbim en kisa zamanda sizide kavustursun insallah 🤲