Kayraruzgar Ayse_58 ben varım her hafta en az 1 kez sadece ilk zehirlenme olayı olduğunda 2 hafta almadık onun haricinde ben çok sık tüketiyorum pazarda düzenli aldığım bi abla var aradada superfresh alıp yapıyorum