36*6 da Doğum yaptım normalde dönmüştü bebeğim gebelik zehirlenmesinden acil Doğuma alındım 0 açılmayla 20 saat suni sancılı normal Doğum olsun diye sancı çektim ama açılmam hayatta ilerlemedi snra 24.saatte meleğime sezeryanla kavuştum çok zorlandım hayati tehlikem vardı ama herseye değdi onu koklayınca şükürler olsun şuan Yanımda küveze de alınmadı uyuyor 🙏🙏Demem o ki dönüyor merak etmeyin