Pinar_93 Arkadaşlar sizce Ayliz nasıl bir isim ? Biraz araştırdım ay parıltısı demekmiş. Sizinde fikirlerinizi almak isterim . Tabi bunun dışında aklımda olan Melisa, Aybüke ve Nilda ismi var .
Akademisyenanne Pinar_93 cok sevdigim bir isim. Cok da istedim kizima koymayi. Ama esim A ve İ harflerinin ayni isimde yakismadigini soyledi. Boyle detayci bir adamla evliyim😅 Eliz koyduk🐣
Ayseelll Pinar_93 benimde kızım olacak Pırıl koyucaz. 🥰Aylizde güzelmiş bence isimleri gibi yaşarlar inşallah 🙏🏻☺️
Emos_64 Pinar_93 Benim kızımın adına yakınmış çok güzel 🥰 Ayşıl koyacağız bizde ay gibi ışıldayan demek adıyla sağlıcakla yaşasınlar inşallah 🙏🏻🥰
Aysema Pinar_93 Bence cok guzel bir isim. Bende kizima koymak istemistim ama eşim begenmedi. Insallah Asel koyacagiz. Isimleriyle buyusunler insallah :)