Sultan72 Arkadaşlar merhaba 36hafta 4 günlüğüm serkajlıyım bide yalnız bugün hem dikiş yerlerinde yanma bel ağrım bide kasılmalarım var normal midir lütfen yardım edin
elmdmr Sultan72 canım neden dikiş atıldı kaç haftalıkken atıldı bnde şu an dikişliyim 19 haftalığım çok korkuyorum inşallahhh bnde o haftaları görürüm
elmdmr Sultan72 canım sürekli yattınmı dikişten sonra nelere dikkat ettin kusura bakma çok korkuyorum o yüzden soruyorum daha önce 1 kaybım var 20 haftalıktı
Sultan72 elmdmr aslında benimde senin gibi bir kaybım var doktora gittim dikiş atıldı doktorun bana dediği bol bol yürü enfeksiyondan uzak dur ve fazla kilo almamaya çalış