Dimaa Herkese iyi akşamlar, kan pıhtılaşması için sadece aspirin kullananlar, doktorunuz kaçıncı haftaya kadar kullanmanızı söyledi, benim doktorum 35.haftaya kadar kullanacağımı söyledi
brcaky nurella2727 pıhtılaşma demedi bana kan değerin yüksek dedi maksimum değer 16benim 14,68 gibi bişeydi tedbir amaçlı verdi. Ama yarın kontrolum var sorarım mutlaka. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için❤️
Dimaa Ben de internette 32.haftaya kadar diye okudum hep, doktorum ısrarla 35.haftaya kadar diyor aklım karıştı açıkçası
nurella2727 brcaky rica ederim ne demek önemli bir hap ben bunun öncsnde bebegimi kaybettim kullndgm için o yüzden çok dikkat ediyorum hep hapa hem igneye saglıkla kucgımıza alalım inşllh 💕
mavera brcaky ben de sorayım doktoruma ben de önlem için alıyorum öğrendiğimden beri şu an 20.haftadayım
Dimaa Ben de 32+ 4 teyim,, başlarken bana da önlem olsun diye başlayalım demişti biraz araştırdım Doğuma kadar bile içen varmış
Dimaa Kalp gelişimine etkisi olur diye okuyorum bazı sitelerde siz de duydunuz mu böyle birşey ya da doktorunuz bahsetti mi ? Benim doktorum hiç bahsetmedi
brcaky nurella2727 çok teşekkür ederim 11de kontrolum var kesinlikle soracağım❤️ Kaybınız için çok üzüldüm, umarım bundan sonraki günleriniz sağlık ve mutlulukla geçer🙏🏻