8+5 haftalık hamileyim ve dün ilk ultrason kağıdımızı aldık 😊 ve komşumdan ilk kez bir şey duydum kesen fasulye gibi ise kız olur falan dedi diğer komşum da tam tersini söyledi e haliyle bende merak oluştu biraz araştırdım hani saçma geldi ama yine de burda ki hamişler ve tecrübeli anneler ile bi danışayım anket yapayım dedim 😊maksat eğlenmek olsun cevaplarınız benim için çok önemli😍