yaseminmelisa benim adetim.3gun geçti idrar da çıkmadı ama.biliyodum hamile olduğunu.adetim.gecmez.cunku hıc 24 cıktı kanda 4gun sonra 285 yani 4katina çıkmıştı 10gunra 8000lerdeydi. Sağlıklı gebelik için 48 saatte bir en az 2kati artış olmalı diyor doktorlar.