Deniz_Umut ben de korkmayanlardanım ☺️ Size naçizane verebileceğim tavsiye şudur: ben devlet hastanesinde gebe okuluna kayıt oldum ücretsiz ve aşırı yararlı bir uygulama. Anneyi hazırlama amaçlı ebeler fizyoterapistler bilgi veriyor, pilates topuyla spor yapılıyor, doğum öncesi doğum anı ve sonrası için bilgi veriliyor, videolar izleniyor. Ben normalde rahattım ama şimdi bu eğitimler sayesinde daha da hazır hissediyorum daha bilinçliyim. Araştırmanızı tavsiye ederim😊