Şehir hastanesinde Necati doktorun nasıl adı çıkmışsa herkes onu yazıyor :)) iki kez ayrı doktora bir kez kendisine gittim. Necati bey çok gergin ve her şey kötü gidiyormuş gibi tavırları var oysaki plasentam azıcık aşağıda, haftam da erken yani bu dünyanın sonu değil. Bir daha gitmeyi düşünmüyorum kendisine. 👍🏻