Fatma48 Kızlar selam erken doğum riskinin olup olmadığını nasıl öğrenebiliriz 35. Haftama yarın giriyorum. Ve acaba doktoruma sorsam mı? Risk olup olmadığını
Eda_cey Fatma48 canim bir sorun olsa doktorun der zaten icini ferah tut bir sorunmu varda bu sekilde dusunuyorsun
Fatma48 Eda_cey evet canım bel ağrım kasık ağrım var ama bugün kasığım da acı var yani tarif edemiyorum acı yanma gibi his var
Mihri23 Muayene de öyle bir şey görse zaten söyler sana ve senin olağan dışı belirtilerin varsa söyle.
Nursenamustafa Bende 35 haftadayim bugün muayene kasilmalarim sıklaştı dedim doğursanda birşey olmaz dedi tamamlamış gelişimini kilosu da iyi dedi
Eda_cey Fatma48 canim doktorunu ara yada mesaj at bir sor istersen o sana bilgilendirmeyi en iyi sekilde verir gel yada gelme der bilemedimki ne desem yanlista olabilir cunku