Nlf_12 hastanenin çocuk doktoru geldi,bu çocuğun bacakları açılmıyor dedi.Tabii bunca çilenin üzerine bunu duyunca şok olduk.Detaylı ultrasonda hiçbir şey çıkmamıştı.Çocuk ortopediye yönlendirdi.Ben o gün İzmir’in çok iyilerinden bir çocuk doktoruna gitmek için apar topar taburcu oldum.Velhasıl zaten pelvik bebek olan erken doğumda çok normalmiş.Çok araştırıp iyi bir ortopedi doktorundan da randevu almıştım.Ama çocuk doktorumuz o kadar tecrübeliydi ki ona güvendim ve ortopediye götürme gereği duymadım.Eğer götürseydim,çocuğum perişan olacaktı.Daha az emecekti,bir sürü tahlil ve tetkik yapılacaktı.çok zorlayacaktım 2 kilocuk bebeğimi.Bu süreçte benim de moralim sıfır olacaktı.Çocuk doktorumuzun dediği gibi zamanla açıldı,şimdi 4,5 aylık.Ama psikolojik etkilenmeden sabırlı olmak lazım.Uzun süre cenin pozisyonunda gibiydi bacakları,diz kapağından düzleşmiyordu.Şuan tamamen normal.Hamdolsun.Bence sizin de öyle bir şeydir.Anne karnında ki duruşuyla böyle şeylerin çok etkisi varmış.