Merhaba kızlar,9+1 hamileyim, ıkı hafta önce lekelenme gördüm doktorumda önlem amacli progestan a başlattı, fitil olanından, ıkı hafta kullandim leke kesildi ama bugün tekrar lekelenme yaşadım, fitil kullanmama rağmen normal mi acaba, korkuya kapıldım