june_mom Aynen öyle 🤗 Ben bi de pis boğazım ya hep canım bir şey ister, liseden beri her canım bir şey istediğinde arkadaşlarım "Hamile misin?" "Hamileler bile bu kadar aşermiyor." diye dalga geçerlerdi. 😂 Şimdi de canım ne isterse yiyorum o nedenle aşermek denemez ama bir gece inanılmaz turşu istedi canım oturdum yedim bir onu aşermeden sayıyorum 🙂