Kayraruzgar Aras_27 belirtim yoktu 😃 gögüs hassasiyeti ve sık idrara çıkmak dışında bu belirtisiz hamileliğimi erkek bebeğe bağlayan çok oldu bu arada öyle çok tatlı yemedim acı yedim ben genelde 😬
demet35 Aras_27 valla erkek bebek daha güzelleştiriyor sabah kalkıp saçlarımı yapıp hafif makyaj yapınca kendime hayran bakıyorum teşekkürler oğluşum :))
M_agayeva Mervecrbg aynen bəndə hep yaxşı yiyorum ana eskiden hər ekşi sevirdim ana hamilelikde yaklaşamiyorum
Esrayksl Tugbamm Canım biliyor musun benim oğlum olucak tatlıdan nefret edeceğim aklıma gelmezdi 24-25 haftama kadar hep ama hep ekşi yedim limonlar ekşi mandalinalar işlemiyor bile ama oğlum olucak 😂😂
Kardelenyigit Sürekli tatlı yiyordum halada öyle işte göbüş tüylenmesi ayak üşümesi çin rus takvimi her şeeyy erkekti ama 5 gün önce bir kızım olacağını öğrendim 😂yani bunlarla yola çıkmak saçma fazla takılma derim
ARNN Kayraruzgar bende tatli istemiyirum aci ve eksi weyleri seviyorum turwular cox yiyorum erkek demiwdi bakalim
demet35 Deletedmom0093 evet yaşlılar öle diyorlar doğruda cıktı ve sürekli tatlı hala ekşi yemiyorum 21. Haftalığım
zelis63 Aras_27 canm hiç tatlı istemedi şimdi 25 haftalıgm hala o kadar çok tatlı yemem ayaklarm hep buz gibiydi midem bulanmadı hiç
Esr36 Vu bence kisiden ksiye degisir kuzum bana sa herkez guzellestin diyo hatta herkez bu yuzdrm bebegin erkek diyo ama kiz 😂
42-AySe-07 Erkek bebekler genellikle erken hareket edermiş görümcemle aramızda bir ay fark var biz büyük olmamıza rağmen o benden çok önce hissetmeye başladı benim ki kız onun ki erkek 😊
Happy46 Aras_27 iki oğlumdada hep ekşi yedim tatlıdan midem bulandı karnım ikisindede çok az çıktı küçük top gibi😊
Utayturku Basenlerden kilo aldım mide bulantım hala devam ediyor ekşi acı çok aşeriyorum tatlı yiyemiyorum bile. Yüzüm çok sivilcelendi ayaklarımda yanıyo 16+3 üz oğlum olacak 🐣🙏🏻
Ysmn2735 Belirtiler çok yanıltıyor sanırım bende bütün erkek bebek belirtileri var hamile kalınca guzelleştim yüzüme renk geldi ayaklarım hep buz gibi karnım sivri duruyor tatlıdan tiksindim ekşi yiyorum ama bebeğim kız 😊
P_6 Tatlı çok severdim şimdi sürekli ekşi yiyorum. Hep sağ tarafımda ağrı vardı. Yüzümde uçuk sivilce ne varsa çıktı. Cinsiyet erkek 💙 maalesef belirtiler işe yaramıyor