Aynı leyi ben yaşadığımfa doktoruma sorduğumda en basit ilacı bile içme sakın demişti bol su tüket kendini sıcak tut iyileşmeye bak demişti kesinlikle zararlı.birisi demişya ben içtim bişe olmadı diye bir anda çıkcak hali yok Allah korusun sonrasında çocukda bişr çıkarsa bu tek kendini düşünmektir.sonuçta hepimiz sadece kendiöimizi düşünemeyiz 2 kişilik yaşıyoru.!