Kubra16272 bebeğin önden gitmesi sıkıntı değil geriden gelmesin yeter. Şeker yükleme testi maximum 28.haftaya kadar yapılıyor bu saatten sonra yaptırma bence boşuna, sadece tatlı yeme karbonhidratı azalt 2 hafta önden gitmesi de sorun değil yanlış ölçüyorlar çoğu zaman, söylenilen kilodan 300 gr eksik doğuyor geneli sıkma canını👍🏻