Starbebe Kızlar bugün tam 37 haftalıktım doktor kontrolüne gittim doktor çatı muayenesi yaptı 2 cm açılma var normal Doğum olur ama dikiş atarız yine de dedi sizce ne yaparsam açılmam kolay olur Doğumu kolaylaştıran şeyler nelerdir?
Akademisyenanne Starbebe sicak suyun altinda comelip kalkin. Bence acele etmeyin bebis icin. O gelecegi zamani bilir. Ben 37+5’im. Bugun acilma muayenesi oldum. Acilmam yokmus. Ben de 39. Haftayi bekliyorum
Beren01 Perine masajı yapın dikiş olmaması için faydası oluyormuş..bol yürüyüş merdiven çıkma çömelme hareketi falan yapabilirsiniz dikkatli bir şekilde.hurma yiyin tek sayılarla.