dedimolabilirrr Kızlaar bunu yaşayan var mııı bütün gündür ağrılı ishal ve bulantı yaşıyorum doğum belirtisi diyorlar doğru mu 😔
Yzeze dedimolabilirrr doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum. Ben de üç gündür hastayım. Bulantı çok olmadı ama iştahsizlik ve ishal var. Salgın varmış. Hamilelikten bağımsız olarak hastalanabilirz sonuçta bence. Yine de haftanız ileri olduğundan doktorunuz daha iyi bilir tabi.
dedimolabilirrr Yzeze arıyorum doktorumu fakat ulaşamadım bi türlü eşimi bekliyorum artık gelsin gideceğim acile. Evet bende de iştahsızlık halsizlik var bir de inşallah son haftalar da salgını kapmamışımdır 😒 geçmiş olsun canım sana da bu arada