Özel hastaneden riskli gebelik muayenesi için devlet hastanesine (Ankara şehir hastanesi) sevk edildim.Hastane randevu almadan bakmam diyor Şevki eden hastane bakacak diyor.Takip kaydım olmadıgından numara da alamıyorum.Takip kaydını özel hastane yapamıyormuş.Eşim gitmek için zor izin aldı ne yapmam lazım kızlar