Gzemarss kuzum ben normalde özele gidiyordum o gün kanamam oldu doktorum yoktu bana orayı bı tanıdık tavsiye ettı gittim ama çok pişman oldum gerçekten kanamam olduğu halde suriyelere öncelik tanıdılar böyle bişey ömrümde ilk defa gördüm zaten bi seferlik olucaktı gidişim son oldu doktorumu bekledim akıllandım en iyisi özel hastane ilgili olarak yani dediğin gibi sadece test yaptırmak