Gzemarss Kizlar 11 haftalik olduk ozel hastane oldugu için biraz pahali geldi 2li tarama testi acaba devlet hastanesinde yaptirsam sorun olur mu neler diyorsunuz?
Kbr2301 Gzemarss canım neden sıkıntı olsun bırçok özel hastane devlete yonlendırıyor testler ıcın ılla burda yaptıracaksın deme hakları yok sonuclarını özelde gosterırsın ıstersen. Bende p.Tesi devlette ikili teste gidicem ınsallah
Niloylay Hiç bir sorun olmaz canım ben direk devlet hastanesinde yaptırdım zaten kendi doktorum 1 ay sonra çagırmsıtı o zamana denk getirip sonucu da gösterdim direk