Ayse_svg Sultangazide bu özel hastaneye gidenler bu hastanenin nst ücreti var mı?Bir de bebeğiniz sol böbreğindeki genişleme olanlar var mı bu ciddi bir şey mi?
Rabiaa59 Ayse_svg Valla ben bu hastaneye gidiyorum ama bilgim yok daha 21 haftalığız. Üstte kalsın diye yazıyorum.