Spinal canım kesinlikle . Bende sezeryan olucam. Ve geçen gün kuzenim oldu . İlk doğumu epiduraldi. Komple bayiltılmisti. Doğumdan sonra çok acı çektim kendime zor geldim en rahatı spinal dedi. Belden uyusturmali. Çok rahat geçti dedi. Bi hafta sonra alışverişe çıktım dedi. Bende spinal olcam zaten 😊