Hamide19 Hanımlar merhaba, yalancı doğum sancıları kaçıncı haftadan sonra başlar bilen var mı ben 31+1 deyim bu haftalarda kasık taraflarımda hafif ağrılar hissediyorum bilenler yazabilir mi şimdiden teşekkürler😊😊
Hayraz Hamide19 ya benim daha çok erken 9+4 hamileyim deneyim var diye sormak istedim dün gece kanepede kanepeye uzanip kumanda aldım ve birden sağ tarafimda bi agri oldu uyudum sabahtan beri ara ara devam ediyor birden bi sancı girip duruyor kramp gibi bi bilginiz var mı yani sizde de oldu mu böyle?
Hamide19 Hayraz benim ilk 3 ayım genelde gaz ağrıları ve enfeksiyon ağrıları ile geçti doktoruna danış bence
Hayraz Asel58 acile gidip baktirsam mi ya kumandaya uzandım birden girdi bu ağrı korkuyorum ve devam ediyor
Asel58 Hayraz 10.haftadan itibaren asırı kramplarım oldugu için ben magnezyum kullanmaya baslamıstım.rahim Büyümeye basladıkça zaman zaman agrı ve kramplar oluyor. Dayanılmaz derecede ise doktorun ile Bi görüş canım.
Hamide19 Hayraz acilden genelde çok bi şey yapamıyorlar ama sen yine de için rahat etsin istiyorsan git
Hayraz Devlet hastanesine gidiyorum haftaya çarşamba randevum.. inşallah rahim büyümesidir kramp gibi giriyor.. rabbime emanet.. teşekkür ederim
Trolices Canım bende 31+1 haftalık hamileyim yalancı sancılar seninde dediğin gibi hafiften kendini hissettiriyor korkulacak bir şey yok diye biliyorum ama ağrılar düzenli ve yoğunda bir doktora görünmen gerekebilir 😇👍🏻