Naciyegormez Merhaba 38 haftalık hamileyim henüz sancım suyum yok saçlarımda çok fazla beyaz var hastaneye bu şekilde de gitmek istemiyorum saçımı boyatsam bi zararı olur mu sizce?
Elvintos Naciyegormez ben kendim boyamıştım doktoruma sorup. Amonyaksız organik boya almıştım kuafore guvenemedim açıkçası. Benim arkadaşım da kendisi dogumdan 3 gun once boyadı organik boya ile. Bir sıkıntı yaşamadı.
Ikbalper Naciyegormez ben doktoruma sordum daha bugün. 35 haftalığım. Her şekilde organık yada değil bebeğe geçiyor dedi. Riske atmaya değmez bence vazgeçtim ben 🤷♀️
Elvintos Guldenece_2525 biomagic olması lazım üzerinde yazar zaten amonyak içermez diye ben kuafor malzemeleri satan bir dükkandan almıştım başka markalar da kullanmıştım bekarlıgımdan beri organik boya ile kendim boyuyorum genelde