Merhaba hanımlar. Dün ayrıntılı ultrasonum vardı herşey yolunda ama rahimde kasılma görüldü. Çok endişelendim çünkü bir önceki gebeliğimi 24 haftalık sancımın gelmesiyle kaybettim. Hissettiğim bi ağrı yok ama neden olur bu kasılma. Magnezyuma başladım. Varmı benim gibi erken dönemde kasılma görülen ve hamileliği sonuna kadar giden. Teşekkür ederim şimdiden