zelis63 anladım canım bende doktoruma msj atmak istemedim .gel desede gidemem zaten izin alamiyorum .benimki daha öyle sertlik falan olmuyor .yada oluyorda ben farketmiyorum çalıştığım.icin ama .hareketleri dün göre çok az olunca endisenledim .is çıkışı genede gitcem sagolsin.inslah sağlıcakla kucagimiza alırız 😍