gtitiz23 canım selamlar bende 21. Hafta da almaya baslamıstım uygun yollu bulursan al iyi oluyor ben 2 paket 1 numara almıştm prima ilerleyen haftalarımda 2 numara aldım premier care olanından. Hatta en son baby shower yaptılar bana sürpriz orda da 1 paket 1 numara prima bez geldi stoklandık şimdiden☺️