Arkadaşlar 9+4 hamileyim dün gece kanepede yatarken diger kanepeye uzanip kumandayi almaya calistim ve aniden sag yan tarafima bir agri girdi uyudum sabahtan beri devam eden bi agri var sanci oluyor aniden ve sık olmasa da alttan batma oluyor elimle tutuyorum resmen bacak aramı sıkıyorum duruyor.. yan tarafımdaki ağrı hani çok halay çeker yada oynarsın bi agri oluşur ya yanlarda öyle bir agri bi fikriniz var mı yardımcı olurmusunuz? Kontrolüm haftaya çarşamba.. tedirgin olmalıyım?