Ozbur Kızlar iki gündür başımın arka tarafı enseyle başımın birleştiği yer ağrıyor dayanamıyorum ağlıyorum artık evde tek başımayım . Bi kaç gündür öksürüğüm vardı gece gündüz hep Zorlanarak öksürdüm çok zorlandığımdan mı oldu acaba bilmiyorum ama çok kötüyüm
MinnieMouse Ozbur tuz kullanimina dikkat et canim hamileligimi ogrenmeden once ben de oyle olmustum gece uyuyodum sabah uyandigimda hala agriyodu, cok kotuydu 😔 meger yedigim peynirin tuzu dokunuyomuss. Bolca su ic tuzu azalt ama tabi ki doktora da git 🙏🏻
Damla123- Ozbur ben de çok ağlıyorum boğazımda kulağımda enfeksiyon varmış ama suyu az içmekten de kaynaklanabilir
Ness61 Ozbur ilk haftalarımda benim de enseden agrı girip bütün kafama yayıldı ama öyle böyle değil sanki balyozla vurmuşlar gibi ani bi agrı oldu ama öğürmekten zorlandığım için basınç yükseliyormus o yüzden normal dedi doktorlar 3 hafta falan her gün ağlıyordum acısından😔 sürekli tansiyonunuzu ölçün doktor bana tansiyonun yükselmedikçe korkma demişti ilaç kullanmadım sonra kendisi geçti