Ben henuz dogum yapmadim ama lansinoh almistim tavsiyelere bakarak.Gogus kalkani var onlari da kullanabilirsiniz.Ben simdiden ayva cekirdegi topluyorum o da cok iyi geliyormus.Bir de gogsunuzu sutunuzle silip kurumasini beklemeliymissiniz.islak kalinca yaralar cogaliyormus.Umarim en kisa surede gecer.Allah kolaylik versin 🤲🏼🤲🏼