Biraz yüksek çıkmış acilen diyetisyen eşliğinde devam edin sürece benimde gebelik şekerim çıkacak gibi duruyor daha 8 haftalık hamileyim diyetisyene gidiyorum ona uygun liste veriyor eğer beslenmeyle düşürebilirseniz değerinizi çok iyi olur diğer türlü insüline başlamanız gerekebilir. Ama stres yapmayın şekeri en çok stres yükseltir bu bir süreç siz ne kadar iyi ve sağlıklı olursanız bu tür sorunlar en aza inecektir. Zaten çoğu kadında gebelik bitince şeker hastalığıda bitiyormuş, yani kısacası sağlıklk beslenip, yürüyüş yapacaksını bol bol. Şimdiden geçmiş olsun❤️🙏🏻