e-soylu Arkadaşlar İzmir'de hangi hastane ve doktoru tercih ediyorsunuz, doğum ücretleri nelerdir, çok kararsızım..
dagdan2020 Cnm Menemen özel sada hastanesine gidiyorum ikinci hamileliğim ikisinde de Dr gökhan Önal tercih ediyorum çok iyi ve ilgili bir doktor güler yüzlü doğumum mayısta yılbaşından sonra fiyat değişiyor bende bekliyorum bakalım artık
ezoterik Canim ben özel muayeneye gidiyorum Alsancakta Şerife Dikayak doğumumu egepolde yapmayi düşünüyorum dogum 6500-7000 gibi bir tutara mal olucak totalde