kaan Nigdelianne buhar makinesine alıştırdığınız zaman bebeğinin ilerde astım ya da allerjik hastalıklara yakalanma olasılığının çok yüksek olduğunu biliyorum. Ben çok araştırdım çok baktım hep bu sonuç çıktı almadım. Sadece nebulizatör aldım arada hasta olduğunda veya burnu tıkandığında veriyorum benim icin daha kullanışlı oldu ama herkesin ev koşulları vs farklı olduğu icin kesin bir şey söyleyemem 😉
Sweetblonde88 Nigdelianne biz aldık kullanmadık her yer buhar oldu göz gözü görmedi odanın nemi yüzde 60 70 lere vurdu. Doktorumuz cok nemli ortamda allerjenler daha kolay ürer dedi kullanmayı bıraktık. Kalorifer petegi üzerine kap içinde sıcak su koyun daha iyi.
17022020 Evet canım ben aldım loobex in şimdiden kendimize bile kullanıyoruz inan.Kışın oda işinde kuruluk olacağı için bence gerekli bir ürün 🙏🏻
Nigdelianne 17022020 bizim evde merkezi biz bile çok şikayetçiyiz petegin ayarını düşürüyorum aynı. Camı açınca iyi geliyor ama uyuyup kalınca öyle bu havada kötü. Ne zamandır kullanıyorsunuz memnun kaldınız mı
ilknurmom Bende surda durayim onerilere acigim cok gerekli oldugunu dusunmeye basladim ozellikle son iki haftadir burnum kaniyor doktor hava nemlendiricisi kullan dedi iyisinden bir tane de benim almam lazim 33 haftalik hamileyim buarada
Nigdelianne ilknurmom bizim evde merkezi biz bile çok şikayetçiyiz petegin ayarını düşürüyorum aynı. Camı açınca iyi geliyor ama uyuyup kalınca öyle bu havada kötü.
17022020 Nigdelianne 1 ay olacak kullanıyoruz 31+5 im ve ben açmasam eşim açıyor kendine bile sesi orta ayarda yok ama yüksek açımca su sesi yapıyor oda beni rahatsız etmiyor şahsen.Minniklerin nem e ihtiyacı olduğu için önemli 🙏🏻
Nigdelianne kaan bilmiyordum öyle olduğunu da bende yeni düşündüm kararsizim alıştırmak da iyi olmayabilir belki de
Ibck Bizde e bebekten wewell markayı almayı düşünüyoruz 300 liraya düşmüş ama soğuk üflüyormus bemde faranjit var sabahları kalktıgımda boğazım kupkuru oluyo burnum tıkanıyo bebeğe de iyi gelir diye düşünüyorum
Rojda35 Ibck 26 aralıkta A101 geliyor sinbo markası ve 140 tl ye boşuna ebebekten 300 almayın derim bence