mutser kızlar her yerim ağrıyor. masabaşı çalışıyorum. ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum :((( siz neler yapıyorsunuz gribin bu başlangıç veresinde help meeeeeeeeeeeeee
iremss mutser valla bende öyleyim mecbur doktora gittim daha kötü olmayayım diye salgın var dedi ve bol dinlenme bol c vitamini başka ilacı yok dedi 😕 ilaç yazsam kullandığına değmez bu halde dedi 🥺
Muhendisannee Hicbirsey 😄 gunlerdir gribim öldüm ölecem, doktorum sadece parol ve bol su , meyve dedi 😄 olmedikce müdahale etmiyorlar basinda yakaladiysan 2 gun dinlen benimki gibi artmasin ben dinlenemedim :(
mutser iremss Muhendisannee geçen arkadaşım oldu böyle günlerce sürdü en son ateşi 39 a çıkınca serum verdiler bir sürü ilaçlar verdiler.. mecbur kalınınca verilebiliyorsa nedem en başında bu kadar ilerlemesin diye hafif bir önlem alıcı ilaç alamıyoruz :(